dissabte, 3 d’octubre del 2009

PRESENTACIÓ

He construit bàsicament aquest blog, per mostrar el que ha estat el treball d'una part important de la meva vida com il·lustrador de portades de novel.la, especialment de novel.les de l'oest americà, les quals anomenaré "western". Molts pintors de renom, han començat les primeres etapes de la seva vida laboral, treballant per editorials, ja fent historieta, ja fent publicitat, ja fent portades de novel·la barata, cosa de la qual s'han avergonyit i per això han signat llurs treballs amb un pseudònim. Jo he fet les tres coses a més de pintar quadres i fer escultura, mai m'en he avergonyit, ben al contrari i sempre he signat amb idèntica signatura, el meu cognom Boada a totes les meves obres ja fossin il·lustracions, quadres o escultures.

He afegit a les meves paraules de presentació un video de portades "western" a tall d'exemple, més endavant ho aniré ampliant amb altres temes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada