dijous, 8 d’octubre del 2009

CONFESSO LES MEVES INCAPACITATS.

He de confessar humilment, les dificultats en que em trobo per portar correctement aquest blog. He sobreestimat les meves capacitats per entendre el seu funcionament i no sé retornar als meus missatges anteriors per a fer-hi correccions o afegir-hi imatges noves a més d'altres funcions que em son completament desconegudes. Quant veig les meves nétes com dominen el mèdi, em moro d'enveja! De totes maneres pot ser que amb el temps i una canya... em vagi ficant en els seus intringulis. Malhauradament diuen que els vells tenim menys capacitat per aprendre coses noves i no tinc gaire temps per davant!
Afegeixo aquest video amb material antic de portades western-sexy, un gènere del qual més il·lustracions n'he produit, (calculo que més d'un miler de cobertes) no per res, solament perquè és el del que m'en han fet més comandes!
Veient com de remenudes queden les il·lustracions en els videos que he publicat, em comprometo a fer aparèixer algunes d'aquestes portades en unes mides més visibles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada