dissabte, 19 de desembre del 2009

"EL DESERT CONTINUA"






Fa una pila de dies que no toco el meu blog, ja que em sembla que ha estat un fracàs i no el mira ningú. Segurament he fet alguna cosa malament i tot sigui motivat per la meva poca experiencia en les tasques d'ordinador. Els que passem dels 70 anys tenim un handicap important per posar-nos al dia sobre aquestes noves tècniques.
De totes maneres vaig a insistir i aniré incloent de tan en tan algunes de les meves il·lustracions per veure si per atzar algun dia aparèix un colega o un "amateur" que faci una crítica constructiva o destructiva de la meva obra i que jo a la inversa pugui fer-ho de la seva o argumentar sobre el tema. Em sembla que tot o alguna cosa similar, ja la he escrita en una anterior entrada.

1 comentari:

  1. Es una gran alegria ver tus dibujos por aqui, ahora que los he descubierto me pasare por aqui para seguir viendolos e invitare a mis colegas que hagan lo mismo, sigue ofreciendonos muestras de tu arte que lamentablemente aqui en España perdimos de vista.

    ResponElimina